"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Friday 7 September 2012

moga bahagia


aku belajar untuk menjadi AKU,
aku belajar untuk mengenali KAMU,
aku belajar untuk memahami SEMUA,
aku belajar untuk mencintai DIA,
aku belajar untuk menyayangi MEREKA,
aku belajar untuk tidak menzalimi AKU,
aku belajar untuk melupakan KAMU,
aku belajar untuk mendoakan SEMUA.

ya semoga hati aku tenang..
dengan KAMU dan MEREKA bahagia.
semoga aku tidak mengguris hati DIA,
amin ya Alalh..
~cintakasihsyg
...................................
 SALAM ...RINDU TAK PERNAH PADAM, KASIH TAK PERNAH HILANG, SAYANG TAK PERNAH DILUPAKAN, SEMOGA KITA BERBAIK-BAIK SEPANJANG ZAMAN. DALAM CINTA KASIH SAYANG. AMIN YA ALLAH.

No comments:

Post a Comment