"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Saturday 10 September 2011

Doa cinta..



Ya Rabb..
Saat aku menyukai seseorang
Ingatkanlah aku akan ada akhir agar aku tetap bersama yg tidak pernah berakhir.
Jika aku hendak mencintai seseorang, temukanlah aku dgn orang yg mencintai-MU
Agar bertambah kuat cintaku pada-MU.
Ketika aku sdg jatuh cinta jagalah cinta itu agar tidak melebihi cintaku pada-MU.
Ketika aku berucap aku cinta padamu biarlah ku katakan pada yg hatinya tertaut pada-MU..
Agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan kerana-MU.

Amin..



~salam kasih sayang.
10.09.2011
...............................
nota cinta kasih sayang.
Saat ini mungkin abang telah berlepas ke sana...ayang doakan abang sentiasa diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah, untuk berurusan. Semoga mudah urusan abang di dunia dan akhirat..semoga sihat berpanjangan, semoga tetap dalam keimanan semoga bertambah ketakwaan kepada Allah. Biarlah abang berada di mana pun jua, biarlah abang berada dengan siapa sahaja, biarlah abang sedang buat kerja apa aja. asalkan hati dan rasa cinta kasih sayang abang hanya untuk ayang. tetap ada ayng di sudut hatimu yang terdalam. Sungguh cinta kasih sayang itu adalah anugerah Allah, Allah yang berkuasa menitipkan pada siapa yang dikehendakinya dengan izinNya jua, dan andai rasa ini telah di titipkan pada abang tiada siapa yang boleh menanggalkannya, andai rasa cinta abang  itu telah Allah titipkan pada ayang tiada siapa pun dapat membuang, walau selama mana, walau apa jua perkara ia tetapkan tumbuh, segar dan harum selamanya...Itulah belahan jiwa, itulah penyatuan  hati, itulah ruh di dalam jasad yang tetap bersama di dunia sampai akhirat..insyaAllah..amin.
....................................

slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment