"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Sunday 28 August 2011

Sabarkan lah aku ya Allah..

salam..

saat-saat begini,
tah rindu itu sering mengetuk.
sayu...hiba rasa hati ini..
bgaimanalah harus aku lakukan..
bagaimanalah harus aku melupa,

hari-hari berlalu,
terasa amat lambat,
terasa amat sakit..
mengapa harus aku jalani,
cinta untuk kedua kali..

amat sakit,
tak tertanggung rasa hati,
wahai Allah yang mengetahui bisik hati,
engkau jua yang mengetahui tentang rinduku ini,
engkua jua mengetahui tentang dia,

bantulah aku
untuk bersabar dan tabah menghadapi,
tiada daya upaya aku,
melainkan dengan izinMu,
tetaplah aku kuat dan sabar menanti.

~salam kasih sayang.
....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

1 comment: