"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Sunday 11 December 2011

Mengapa Harus Jumpa

Mengapa Harus Jumpa 

Mengapakah kita harus berjumpa
Dikala kau telah berdua
Berdosakah diriku kepadanya
Pabila aku mencintaimu
Namun kini apalah dayaku
Semua kini telah terjadi
Walaupun kau sayang kepadaku
Tak mungkin oh tak mungkin
Oh Tuhan yang Kuasa
Berilah petunjuk-Mu
Betapa pedih kurasakan
Kasihku tak sampai
Kembalilah kau ke-padanya sayang
Biarkanlah kini kusendiri
Doaku selalu menyertaimu
Semoga kau berdua bahagia....

~salam kasih sayang...
11.12.2011
................................
nota cinta...
Sayang..seumpama senikata lagu itu...
kemungkinan bicara kamu...
ya aku mengerti...
sayang...seumpama senikata lagu itu..
sememangnya kata2 aku..
tetapi entah kenapa..
sesekali aku tidak tahan dipukul ombak rindu..
menghayutkan aku ke dalam lautan kesedihan yang tak bertepi..
wahai Allah aku perlu pertunjuk dan bantuanMu,
tolong berikan aku kesabaran untuk terus menjalani hidupku.
dalam rahmat kasih sayangMu...
amin ya Allah..
.................................... slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment