"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Wednesday 19 October 2011

Semoga cepat sembuh sayang...

salam.sayang..
hari ni mood tak ok ...,
kak long masih di hospital, kak long akan menjalani pembedahan,
tah..hati aku ni...hati aku ni..tak tenteram tak keruan...
aku dah ulang2 kali membaca yassin,
aku dah menghadapkan muka ku kepada Allah s.w.t dalam solat dhuha..
aku dah berdoa...tapi mengapa hati ni masih tak tenang..


Wahai Allah...
masih ada lagikah dosa-dosaku yang tak terampun,
sehingga hati ku ini tidak tenteram begini,
andai ada lagi dosa2 yang aku tidak tahu, atau aku tidak sedar,
yang sebenarnya aku ni masih tidak malu...berbuat dosa, 
lalu aku meminta2 kepadaMu untuk Kau mensegerakan permintaanku,
sungguh aku ni tidak wajar...aku ini tidak tahu malu...
ampunilah aku ya Allah, aku ini hambaMu yang tidak tahu,
hambaMu yang daif...maafkanlah aku,
aku bermohon padaMu,...
berilah kekuatan pada kak long untuk menghadapi dugaan ini,
berilah padanya kesabaran, kekuatan keimanan dan ketakwaan kepadaMu..
semoga kak long cepat sembuh...
semoga Allah memberiku ilham untuk membantu kak long..
dalam apa cara sekalipun...
jadikanlah aku hamba yang sentiasa kaya jiwa agar aku sentiasa mendoakan yang baik2 buat manusia...


amin..ya Allah.
19.10..2011
...................................
....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment