"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Thursday 5 January 2012

Terlanjur menyintamu....aku redha...

Lirik Lagu Indah Dewi Pertiwi Aku Tidak Berdaya
 (OST Dalam Mihrab Cinta)

Masa yang terindah kini semua telah berakhir
Karena kau berubah tak seperti dulu lagi
Sampai kapan kamu sering menyalahi hatiku
Tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* Kau anggap diriku (kau anggap diriku)
Melihatku dengan sebelah matamu
Dilema ’tuk diriku mencintaimu mengerti kamu
Biarkan aku bersalah di depan mukamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namun ku terlanjur cinta

repeat *
Biarkan aku bersalah di depan mukamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namun diriku terlanjur cinta

~cintakasihsayang
05.01.2012
........................................
Di penghujung gini, terkadang aku terfikir mengapa cinta itu harus menyapa lagi, singgah di hati, dan tinggal di sudut hatiku yang terdalam, Sungguh aku ini manusia, punya rasa, dan tak berdaya. Kita punya Tuhan yang mengurus segalanya, yang meletakkan takdir hidup kita, yang tahu segalanya yang terbaik buat kita, lalu...harusnya kita itu, redhalah...redhalah...apa yang datang, apa yang ada, apa yang pergi, apa yang belum ada lagi...redhalah agar hati itu tenang...kerana sesungguhnya Allah mahu menguji iman sekeping hati. Allah hanya memilih hati2 yang ikhlas bertakwa kepadaNya, untuk di masukkan ke dalam syurga Allah yang penuh dengan nikmat. Sabar..sabarlah sayang, sabarlah cinta, sabarlah kasih...cinta kasih sayang...sabarlah...di mihrab cinta.amin.

Source: http://liriklaguindonesia.net/indah-dewi-pertiwi-aku-tidak-berdaya-ost-dalam-mihrab-cinta.htm#ixzz1ia0jF2Te.
...................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment