"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Thursday 7 June 2012

Kabus cinta itu...

kabus cinta ku..
mengapa ya..aku sering nampak kamu...di hati dan di mata aku..
ya  jangan kamu sefih dan jangan kamu takut aku akan pergi lagi...
sebenarnya aku tak pernah jauh...aku selalu ada di hatimu....
kamu selalu ada di dalam mimpi aku...hehehe..
namun jaga dan warasku tak mengizinkan aku memiliki kamu...
sayang..............!!!
syukurlah apa yang ada...agar terpenuh segala kekurangan dalam hati aku...!!!
Alhamdulillah....Ya Allah,
Alhamdulillah .....Ya Rahman.
Alhamdulillah .....Ya Rahim..
Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah...kerana memberi aku ujian ini..
Allah hum solli 'ala Saiyidina Muhammad...33 x
"terapi jiwa muslin."
..............................................................

salam kasih sayang..
sayang.sungguh sayang,
sayang seribu kali sayang..

sesekali rasa itu datang,
tertanya-tanya aku sendirian,
apakah kamu juga merasakan.

emmm hehehe...
mungkin aku saja yang perasan..
cinta kamu tak pernah padam..

sebenarnya...
cinta tak pernah pergi,
walau aku membenci ingin membunuhi.

ia kekal abadi
jauh di lubuk hati ini
kerana ia anugerah terindah Ilahi.

~salam cintakasihsyg
06062012  (6+6=12)
....................................
 slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment