"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Tuesday 26 July 2011

semoga aku kuat...

salam sore..
semoga aku kuat..
aku diamkan diri sepi,
semoga aku kuat,
aku tak nak mesej awk,
semoga aku kuat,
aku tak mau ingat awak lagi,
semoga aku kuat,
aku cuba lupakan awak,
semoga aku kuat,
aku usah nyusah diri lagi,
semoga aku kuat,
aku usah zalimi diri lagi,
semoga aku kuat,
aku usah tagih kasih lagi,
semoga aku kuat,
aku usah ngejar-ngejar awak lagi,
semoga aku kuat,
aku dah penat berlari aku dah letih,
semoga aku kuat,
aku usah fikir awak lagi,
semoga aku kuat,
aku usah kenang awak lagi,
semoga aku kuat,
aku usah sedih-sedih lagi..
semoga aku kuat.
insyaAllah aku kuat
untuk bangun berdiri,
insyaAllah aku kuat,
melupai semua yang terjadi.
insyaAllah aku kuat....

~salam kasih sayang.
26072011

No comments:

Post a Comment