"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Wednesday 9 November 2011

Kuatkan cinta kasih


Salam sayang..
hari-hari aku...terasa kosong tanpa kamu,
hari-hari aku...tak bermakna tanpa kamu.
hari-hari aku...sunyi tanpa kamu..

aku  dan kamu,
dua hati yang terpaksa jauh,
umpama langit dan bumi itu,
sering merindu.

kamu di mana,
aku tak berjumpa,
kamu jangan bersembunyi dan menyepi,
bikin hatiku pedih dan sedih..

Ya Tuhan..,
inikah cubaan yang telah disuratkan,
sungguh menguji keimanan dan ketakwaan..
tolong kuatkan aku dengan kesabaran..

amin ya Allah..
08112011

....................................
 slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment