"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Saturday 12 November 2011

Rindu itu..

salam kasih..
salam cintakasihsayang

rindu sering menggamit aku,
hati ini tidak tenang...

rindu sering mengusik aku,
hati ini selalu sedih..

rindu sering menghantui aku
aku jadi tak tentu..

hehehe..hai rindu..
mengapa masih mendatangiku,

andai kamu mengasihaniku..
fahamilah hati aku..!!

~salam cintakasihsya.
11.11.11
....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment