"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Tuesday 28 February 2012

malu juga rasanya..

salam..sayang..

emmm.hari ni terkantui..hehehe
semoga dia tak perasanlah..
sebenarnya aku bukan pandai sangat..uji-uji orang.
aku ni jenis betui ja..dan tak pandai pusing-pusing pun..
sebab tu hati aku ni selalu sedeh sebab aku ni lurus..
hehehe..
tapi tak apa lah..
moga2 abang tak marah .
moga abang fham..
moga abang bertambah kasih sayang.

emmm.
maafkan sayang..
maafkan andai ini kesalahan besar buat abang.
semoga kasih sayang ini berpanjangan.
saya pasti..ini semua ada kebaikan buat kita,
sebeb itu perjalananya begini rupanya..

aku terima dengan redha.
semoga ia berhikmah.
ya sayang ya..
i love u..selalu..
dari dulu...hari ini..selamanya..
amin.

~salam kasih sayang.
....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment