"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Wednesday 22 February 2012

Tertanya rindu...

salam sayang..
tertanya-tanya hati...
rindu begini,
sayang pergi mana..
kasih duduk tak senang..
hati tak tenang.
airmata menitis,

hai..lahai
mengapa
rindu datang lagi,
tika senja berbisik
apakah punya masa
untuk kasih
bercinta lagi..

entahlah..
sayang tidak tahu,
kasih jadi tak menentu,
kasih cuma sekadar menguji
apakah cinta
masih bertahta di hati.
sayang moga mengerti.

~salam kasih sayang
22022o12
..................
hai lahai...apakah ada harga rinduku ini,
semoga Allah membantu aku...tolonglah ya Allah, Kaulah yang menentukan takdir hidup aku,
tentukan sesuatu yang terbaik buat aku, keluarga aku, agama aku, hidup aku dan mati aku..amin
....................................
 slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment