"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Saturday 25 February 2012

sayang sungguh sayang.

salam
kenapa hati aku ini...
sedih..
kenapa airmata aku ini..
mahu mengalir..
entah kenapa
setianya mereka.
sehati sejiwa,
dalam cinta.
di dunia.

hehehe..
alangkah indah,
andai kamu tahu,
betapa aku menyintai,
betapa aku sayang kasih.
alangkah senang hatiku,
andai kamu
menyayangi aku.
bagai dulu,
menyintai aku.

sayang...
seribu kali sayang..
abang tidak rasa,
abang tidak peka..
sayang..
sungguh sayang.
itukah cinta..
pahitnya
terpaksa ku mamah,
ku telan jua...

~salam kasih sayang.
25022012.
................................
Wahai Allah kurniakan aku yang terbaik..
jadikan aku redha atas segala yang berlaku...pimpinlah aku kepada syurgaMu, jangan aku disesatkan lagi dalam belenggu dan kesesatan yang tak kesudahan..amin.

....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment