"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Saturday 13 August 2011

Ketika cinta bertasbih...

Bila cinta bertasbih ...
tiada yang nampak di mata malainkan keindahan bersama..
hanya yang ku pohonkan agar Allah memberiku kekayaan jiwa,
aku kuat bertahan menempuh segala mehnah dunia..
semoga Allah memberiku kekuatan untuk solat, doa dan sabar sepanjang hayat..aaminnn
...............................................................................
salam kasih sayang..
salam maghfirah Allah...
salam kerinduan
salam kemaafan...

hari ini..dah 13.08.2011
dah tiga hari aku sepikan diri...
terasa duniaku kosong, sunyi dan sepi,
tiada teman bicara walau di sekeliling riuh rendah..

hati aku...
hati aku ini kalau waras aku sering teringat,
hati aku ini kalau teringat sebak akan menggulung menghentam.
aku tak tahan..

airmata aku ini,
begitu sudi untuk tumpah,
tanpa aku pinta tanpa aku mahunya..
mahu saja ia mengalir tanda simpati pada hati yang tersiksa..

wahai Allah,
Engkaulah maha mengetahui kedudukan aku dan dia.
tenangkan hati aku dan hatinya..
agar kami dapat beribadat kepadaMu sentiasa.

tiadalah daya upaya kami
melakukan taat jika tanpa keizinanMu ya Allah,
tiadalah daya upaya kami
meninggalkan maksiat tanpa pertolonganMu ya Allah.

~salam kasih sayang.
13.08-2011
....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment