"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Tuesday 16 August 2011

Rindu..

salam ramadhan kareem...
salam kasih sayang..
salam kemaafan..

hari ini 15 haribulan ..
baru lima hari aku menyepi...terasa hidup ini kosong tak bererti..
sunyi lagi sendiri...
sungguh benar seperti abang kata..".cinta itu...untuk menghadapinya sangat perit..."
sangat sakit....
namun aku gagahi juga...kerana aku pasti Allah mendengar segala bisik hamba,
Allah maha tahu, Allah maha pengasih dan penyayang..

ku pasti suatu hari Allah akan memberi jawapan kepada semua persoalan, Allah akan memberi aku ketenangan...
takwa kepada Allah yang ku kejari, redha Allah yang ku dambai, semoga aku mendapat takwa dan redha itu,
demi untuk mendapat kedua itu aku perlu berkorban, hati dan perasaan...kerana atas nama cintalah pengorbanan ini bermakna..dan semoga Allah membimbing aku bermumaalah dengannya..
salam kasih sayang..

amin ya Allah.
15082011
....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment