"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Tuesday 25 October 2011

Doa Cinta 1


~  Rindu padaMu ya Allah, tenangkanlah hatiku....

~ Wahai Allah,
kurniakanlah aku ketenangan hati,
kurniakan aku kaya jiwa,
usah aku menzalimi diri aku lagi dengan membuat dosa,
Redhalah aku masuk ke syurgaMu di dunia dan akhirat sana,
jauhkanlah aku daripada nerakaMu di dunia dan akhirat sana,

Wahai Allah,
janganlah hati ini dan mata ini menangis lagi,
pada hal-hal yang tiada kebaikan,
jangan aku menyintai pada makhlukMu melebihi kecintaanku kepadaMu,
maafilah aku, ampunilah daku, tunjukilah daku, rezkikan daku dan hidayahilah daku,
Sungguh Engkaulah Tuhan yang maha mendengar bisikan,
hamba-hambaMu yang tidak berdaya..

amin ya Allah..

....................................
 slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment