"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Wednesday 19 October 2011

Maafkan aku..ya sayang

Maaf abang...
maaf aku..
maaf kerana hari ini telah menjadi kenyataan..
maaf kerana hari ini aku ketahui bahawa,
sesungguhnya kamu tidak sayang aku,
sesungguhnya kamu tidak cinta aku..

Ya tak apalah aku kata..
aku akan belajar melupa abang..
aku akan belajar untuk tidak berharap,
aku akan belajar untuk tidak merindui..
wahai Allah berilah aku kekuatan untuk membuatnya,
berilah aku kekuatan untuk berusaha melupa..
agar aku lebih tenang jiwa dan tenteram hidup di dunia.

Wahai Allah...
andai aku telah melakukan kesalahan,
maafkanlah hamba,
sungguh hamba merasa tiada gunanya hamba dalam keadaan begini selamanya,
hamba merasa tiada gunanya hamba menyintai orang yang tidak menyintai hamba,
sunggguh ia sangat sia-sia...
jadi lebih baik hamba ikhlas untuk tidak menzalimi diri hamba lagi hendaknya..
insyaAllah agar hamba kuat...hamba betah menanggung segalanya.
cukuplah ALLAH tempat hamba menumpahkan segala resah jiwa, segala cinta.
wahai Allah bantulah hamba..
tolonglah hamba untuk hidup sebagai orang biasa yang tiada cinta buta..
yang sungguh menyerabutkan hidup hamba...

amin ya Allah..
salam kasih sayang..
19102011.
....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment