"Jangan menangis, Kekasihku... Janganlah menangis dan berbahagialah, karena kita diikat bersama dalam cinta. Hanya dengan cinta yang indah... kita dapat bertahan terhadap derita kemiskinan, pahitnya kesedihan, dan duka perpisahan.
"(Kahlil Gibran)

Sunday 2 October 2011

Hati cinta berbicara lagi..

salam..sayang..
abang yang dikasihi,
sungguh hari ini
aku sedih sangat.

begini rasanya
bila orang tak sudi,
sakittttttttttttttttt sangat.
hancur hati..

aku tahu,
kamu tak perlu aku
kalau ada dia,
kamu takut ada masalah..

tak apalah abang.
selagi ada dia,
hiduplah dengan dia,
semoga kamu berbahagia.

suatu masa kelak,
andai kamu dah tidak punya dia,
datanglah padaku,
aku kan sambut cintaku.

sepenuh ragaku,
aku akan tatang kamu,
semoga hati aku tak sakit lagi,
semoga aku tak menangis lagi.

terima kasih abang,
kerana sedikit masamu bersama aku,
agar aku mengenali cinta itu,
rupanya sakit andai ia hadir.

terima kasih abang,
memberi aku sedar,
tentang hakikat cinta sebenar
cinta Allah cinta abadi.

wahai Allah,
peliharalah cintaku,
agar cinta itu alamatnya padaMu,
agar aku tak tersasar dan tenang hati

amin ya Allah.
02102011
...........................
nota cinta:
ya..aku mengerti kini, sebab itulah Allah tak berikan CINTA itu sejak 26 tahun yang lalu, kerana sungguh CINTA itu sakitttttttttttttttttttttttttttttttttttttt, andai aku terjatuh dalam CINTA itu dahulu, sudah pasti aku akan lemas dalam gelombang kasih sayang yang tak bertepi, Sedangkan aku perlu mengejar cita-cita yang suci, Sesungguhnya Allah maha pengasih, Allah maha tahu, Allah maha merencana. Allah maha tahu yang terbaik buat aku. Aku tidak mengizinkan aku merasas walau setitik cinta kasih sayang padanya. Sehingga aku tidak merasa sakitnya cinta dan aku terus berlari mengejar cita2 yang aku impikan dalam hidup ini. tetapi, janji Allah benar. andai kita bersalah, andai kita jahil, pastinya balasan Allah di hadapan, tetapkan di dapati wlau di dunia lagi. pasti balasan kan menghampiri wlau tanpa aku sdar, aku telah berbuat salah. Namun itulah janji Allah aku terima dengan redha ya Allah, semoga hilanglah dosa2 aku dengan abang yang lalu..aku telah meminta maaf, oleh itu sekarang aku menjaga perkataan agar aku tidak melepaskan kata2 sebarangan, Aku lebih baik diam dan merintih sendirian. Semoga Allah mengampunkan aku, semoga Allah mendengar bisikan kalbu, semoga Allah memberi yang terbaik  buat aku. Semoga tenang jiwa aku..aku tak menangis lagi....amin ....................................
slm..rindu tak pernah padam, kasih tak pernah hilang, sayang tak pernah dilupakan.moga kita berbaik2 sja ya..~cintkasihsyg

No comments:

Post a Comment